Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, April 29, 2008

Confession

confession ini adalah dari seseorang yg pernah hadir dalam hidup ak..bile membacanya, tiada sebarang perasaan pun timbul di hati ak, kenapa..?ntah..ak pun tak tahu..masih mencari jawapannya..

~hmm.. aku baru je rase kehilangan.. kehilangan bende yg mmg bukan sepatutnya milik aku, dan xpatut ada pada aku.. now, it's gone.. gone for good.. patutnye aku x patut regret.. cuz wut i eva wanted b4 diz is benda tu ada kt mane dia patut ada.. bukan dgn aku..aku x regret benda tu pegi dari aku.. sepanjang dia ade ngan aku, x skali pon aku rse dia ada dgn aku.. dat thing mmg patut pegi dari aku.. pegi jauh tinggalkan aku.. tp jauh mne pon die pegi, aku still leh nmpak dia.. benci.. marah.. terkilan.. kecewa.. dia wat aku rase sume tu.. dia slalu wat aku kusut. but, on my 2nd thought.. ble aku da jd rasional.. aku ok je.. pasrah.. da mmg bukan dia milik aku.. aku simpan pon x gne.. wat semak je.. bsides, xde perkara menarik pon slame dia dgn aku..~

mungkin dalam sesuatu perhubungan, kalo kita terlalu mengharap pada kesempurnaan atau mengharap lebih dari apa yg patut, hubungan itu tidak akan berjaya...mungkin jika kita terlalu memberi sepenuh perhatian kepada seseorang akan membuatkan seseorang itu merasa rimas dan terasa dikongkong, mungkin jika kita jarang bermsg, kita akan dilabel sebagai seseorang yg tidak menghargai sesuatu perhubungan dan mungkin perlu utk kita terlalu berhati-hati ketika membuat sesuatu keputusan yang melibatkan ikatan perhubungan..

words of the day
~..mereka yg kita kenali hari ini, mungkin tidak akan kita kenali esok, hargailah setiap detik dalam sesuatu perhubungan sebelum ianya hilang, hargailah setiap perhubungan yg dijalin dan jujurlah pada setiap ikatan itu..~

12 comments:

M H A N I said...

hmm..petikan confession tu rsnyer mcm tau dr mana puncanya..uhuhu..mmg tau pn...:p
mau halang shfq dr membacanya,tp dh baca ek?...
n sbnrnya no comment tp pnjg plak komen ni...ahahaha

M H A N I said...
This comment has been removed by the author.
me3n said...

bro. ini mesti pasal awek. da start da jiwang dia ahahaha jk.

Ruby League... said...

pergh! baru-23 tapi pengalaman idup kalah si min yg tuo tuh! apa2 pon sabar k... lisa kan ader ops...

sHafiq said...

mhani
- terbaca, taknak tau pun pe2..tapi..ahahaha..ntah ar..

ad3ck
- awek..?ape tu bro?ak single ar..ahahaha..=P

panadol7e
- eh..min tu dah cam bro ak, dan dia lagi tue dari ak, dia taknak tunjuk je pengalaman bercinta dia..ahahha..ak blajar jiwang dari dia ar..ahahaha..pe kena mengena lisa lak..ada orang lain minat lisa ar..ahahahaha..=P

kasut-gombak said...
This comment has been removed by the author.
kasut-gombak said...

mcm sedey je bunyiknye..sob3..

Ami said...

Salam
Aku sentiasa merasakan komunikasi antara pasangan sebelum hubungan tercipta adalah yang terbaik. Semasa hubungan? Ada je tak kena.

Eh, aku perasan yg kamu mempunyai set kawan-kawan yang supportive

Ruby League... said...

org minat lisa? pemilik BGK kan? eheh

Anonymous said...

erm...hargai ape yg ada sebelum ia pergi dr kita ;)

rucAlica said...

lah ape kaitan lisa plak ni..
lisa yg bersopan santun tu sapa lah yg minat?
koh koh koh

sHafiq said...

kasut-gombak
- patutnya camtu ar, tapi ak takde perasaan pe pn..aish

ami
- salam gak..tu namanya dugaan, tapi smua tu atas kita..uhuhuh..er,,mmg btul kot, ak ada orang2 yg supportive, sama cam smua orang gak, tapi mungkin kita tak sedar je..=)

panadol7e
- ko silap disitu..ahahaha

neez_
- tapi slalunya kita akan sedar bila menda tu dah takde kat kita..kan?ahahaha..

rucalica
- er..poyo..ahaahaha