Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, March 1, 2008

kadang kala

kadang kala apa yg kita rancang tidak seperti apa yg kita mahukan
kadang kala apa yg kita inginkan tidak semua kita perolehi
kadang kala apa yg tersurat tidaklah seperti yg tersirat

29Feb08..satu tarikh yg jarang2 kita ketemu, hanya 4 tahun sekali sahaja..dan pada hari yg istimewa itulah banyak kenangan manis yang telah ak pahatkan di sanubari..bermula dengan planning cabut awal dari ofis (3o minit awal je tau.. :P)..ak bergerak ke tempat paling banyak sejarah dalam hidup ak..hajat asal cuma ingin membantu sesorang kenalan rapat..tapi kemudiannya menyimpang, dapat ketemu dengan roomate lama, dapat gak ar borak dengan dia dan yang paling penting, dapat pulangkan buku dia yang dah berabad ak pinjam..uhuhuh..

kemudian jumpe lak dengan sahabat yg paling ak rapat kat upm, sempat ar berkongsi masalah terkini, tapi sebab masa terbatas, tak banyak yang dapat kami bualkan..time dia nak blah lak, dapat jmpe sorang lagi bro ak..tapi sbbkan dia kelam kabut mengejar masa, sempat borak kejap je..uhuhu..

kemudian, berjmpelah ak dengan orang yang paling ak sayang dalam hidup ak..abg ak..ahahaha..dapat ar kelua makan dengan dia dan sempat gak update pasal perkembangan dia..lastly..sebelum nak balik, terserempak dengan seseorang yang ak sangkakan telah hilang dari hidup ak, ahahah..my bro @ my twin bro..

bro ak ni lak dah lama giler tak jmpe, mungkin dia de kecik hati dengan ak atau mungkin ak de termakan hati dengan dia..uhuhuh..ak pn dah tak ingat, tapi yg paling best tu bile ungkit balik menda2 yang berlaku dulu2..watkan kitorang tergelak sekejap ar..dan yang paling penting, ak dapat pe yg ak nak..ahahaha..

so ak endkan trip ak ke k12 tu dengan membawa kenalan rapat tu ke destinasi yg dia kendaki..dan ak sampai ke umah dalam jam 1 pagi..bila fikir2kan ak dapat jmpe semua orang2 yg istimewa dalam hidup ak dalam beberapa jam je..benda yg tak dirancang terjadi dengan indahnya pada hari yang istimewa..tu je kot pasal kadang kala ni..eheheh..haaaaa...nak cerita..tayar kereta pancit..uhuhuh..sedih2..sob..sob..

2 comments:

Ruby League... said...

Tayar kreta kamoo pancit? hehehe...

sHafiq said...

abah ak pancitkan..uhuhuh..bukan bermaksud abah ak memancitkan tayar tu tau, tapi dia menyebabkan tayar tu pancit..uhuhuh